Medewerker Klantcontact / Reparatieverzoeken

Medewerker Klantcontact / Reparatieverzoeken
Schaal F, 32-36 uur per week

Wij zoeken jou!
Ben jij een ervaren en optimistische Klantcontact medewerker die veel initiatief neemt? Heb je een technische achtergrond en ervaring met werken bij een woningcorporatie? Dan zoeken we jou!

Wat ga je doen?
Op de afdeling Klant en Woning ben je verantwoordelijk voor het eerstelijns klantcontact. Je behandelt alle uiteenlopende vragen over (ver)huur van woonruimte, neemt service- en reparatieverzoeken aan, beoordeelt deze en geeft opdracht voor herstelreparaties. Deze plan je vervolgens in en je houdt controle op de afhandeling hiervan. Je vraagt hierbij goed door en je kunt je goed verplaatsen in onze huurders en andere relaties. Natuurlijk bewaak je ook de klanttevredenheid, draag je zorg voor het tijdig en correct beantwoorden van vragen en evalueer je regelmatig met de externe partners over de uitgevoerde werkzaamheden.

Wat verwachten we van jou?

  • Je werkt en denkt op MBO-3/4 niveau;
  • Aantoonbare technische achtergrond of affiniteit;
  • Minimaal één jaar soortgelijke werkervaring bij een woningcorporatie of commerciële verhuurder;
  • Een klantgerichte, flexibele instelling en accurate werkhouding;
  • Je kan snel schakelen en toont initiatief;
  • Je werkt in ieder geval elke ochtend van 8.00 tot 12.30 uur (op kantoor) en daarnaast 3 of 4 middagen (in overleg);

Ons aanbod
Een fulltime functie (32-36 uur) in een klein en hecht team gesitueerd in het mooie Groene Hart. Wij bieden een goed salaris, schaal F conform de CAO Woondiensten en ruime ontwikkelingsmogelijkheden. De werksfeer is prima.

Solliciteren?
Enthousiast geworden over deze baan? Stuur dan je motivatie en CV vóór dinsdag 15 juni naar Guido Dekker, onze externe personeelsadviseur, via e-mail: g.dekkermensenwerk-adviesnl. Wil je meer informatie over de vacature? Bel dan naar de manager Klant en Woning, Chantal Loup, 06-82873965.
Onze procedure bestaat uit twee gespreksrondes. De eerste gespreksronde vindt plaats op vrijdag 18 juni en het tweede gesprek op donderdagochtend 24 juni.

Wij vragen standaard naar een VOG.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden